Dasar Kualiti
|
Syarikat mestilah komited dalam menjayakan pembinaan yang berkualiti dengan memenuhi kehendak ISO 9001:2008 dan kepuasan pelanggan berasaskan kerja-kerja yang professional serta sentiasa memastikan penambahbaikan ke atas system pengurusan kualiti. Penambahbaikan perlu dijalankan dari masa ke masa bagi menyediakan dan menyemak semula objektif kualiti. |
Objektif Kualiti
|
Bahagian pengurusan projek
1. Mencapai sasaran 0% aduan dari pelanggan
2. Mengambil tindakan susulan berkaitan aduan pelanggan dalam tempoh satu hari
3. Mengurangkan kos pembaziran bahan mentah sebanyak 5%
4. Memastikan keuntungan melebihi 10%
5. Kualiti pembinaan di bawah 5% kecacatan
6. Kelewatan pembinaan adalah 0%
7. Kecederaan ditapak bina adalah 0%
8. Memastikan 100% pembinaan mengikut spesifikasi yang ditetapkan dalam kontrak |
Bahagian Pengurusan
|
1. Memastikan pembekal mencapai sasaran 70% prestasi yang diingini syarikat
2. Memastikan setia anggota organisasi menghadiri latihan intensif sekurang-kurangnya sekali setahun. |